Zestyki: 1Z, 2Z; obciążalność DC1 – 10 A / 220 V DC; 3,8 A / 220 V DC; cewki DC. Odporność na temperaturę, udary mechaniczne i wibracje
Zgodne z normami: PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1.
|    Dane styków  | 
|
|    Liczba i rodzaj zestyków  | 
   1Z (dwuprzerwowy), 2Z  | 
|    Znamionowe napięcie zestyków  | 
   250 V DC; 250 V AC  | 
|    Znamionowy prąd obciążenia w kategorii  | 
   DC1: 10 A / 220 V DC; 3,8 A / 220 V DC  | 
|    Dane cewki  | 
|
|    Napięcie znamionowe  | 
   DC: 24, 110 V  | 
|    Znamionowy pobór mocy  | 
   DC: 1,7 W wersja wzmocniona  | 
|    Pozostałe dane  | 
|
|    Trwałość łączeniowa w kategorii DC1  | 
   > 2 x 105 10 A; 220 V DC; > 2 x 105 3,8 A; 220 V DC  | 
|    Trwałość mechaniczna (cykle)  | 
   > 2 x 107  | 
|    Temperatura otoczenia - pracy  | 
   -40...+55 oC  | 
PRUCT-M z gniazdem GUC11S to wysokiej jakości przekaźnik interfejsowy kolejowy z magnesem trwałym, którego pole magnetyczne wydmuchuje łuk elektryczny pomiędzy stykami powstały przy wyłączeniu obciążenia stałoprądowego DC. Przeznaczony do bezpośredniego montażu na szynie 35 mm, zgodnie z normą PN-EN 60715.Spełniania normy PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1, dzięki czemu może być stosowany w układach sterowania, systemach ogrzewania, klimatyzacji i sygnalizacji w pojazdach szynowych oraz trakcjach kolejowych. PRUCT-M to przekaźnik o znamionowym prądzie 16 A i maksymalnym prądzie załączania 40 A w czasie 20 ms.