Przekaźniki dla kolejnictwa PRUCT-M z gniazdem GUC11S

Dane techniczne

Zgodne z normami: PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1.

Dane styków  

Liczba i rodzaj zestyków

1Z (dwuprzerwowy), 2Z

Znamionowe napięcie zestyków 

250 V DC; 250 V AC

Znamionowy prąd obciążenia w kategorii   

DC1: 10 A / 220 V DC;  3,8 A / 220 V DC  

Dane cewki  

Napięcie znamionowe

DC: 24, 110 V

Znamionowy pobór mocy

DC: 1,7 W wersja wzmocniona

Pozostałe dane  

Trwałość łączeniowa w kategorii  DC1

> 2 x 105 10 A; 220 V DC;  > 2 x 105 3,8 A; 220 V DC  

Trwałość mechaniczna (cykle)

> 2 x 107

Temperatura otoczenia - pracy

 -40...+55 oC

PRUCT-M z gniazdem GUC11S to wysokiej jakości przekaźnik interfejsowy kolejowy z magnesem trwałym, którego pole magnetyczne wydmuchuje łuk elektryczny pomiędzy stykami powstały przy wyłączeniu obciążenia stałoprądowego DC. Przeznaczony do bezpośredniego montażu na szynie 35 mm, zgodnie z normą PN-EN 60715.Spełniania normy PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1, dzięki czemu może być stosowany w układach sterowania, systemach ogrzewania, klimatyzacji i sygnalizacji w pojazdach szynowych oraz trakcjach kolejowych. PRUCT-M to przekaźnik  o znamionowym prądzie 16 A i maksymalnym prądzie załączania 40 A w czasie 20 ms.

Zapytaj o szczegóły oferty

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relpol S.A. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w Polityce prywatności.*
Zapoznałem z treścią Polityki Prywatności*