Zestyki: 3P, 3Z; obciążalność AC1 – 16 A/250 V AC; cewki DC. Odporność na temperaturę, udary mechaniczne i wibracje
Zgodne z normami: PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1.
|    Dane styków  | 
|
|    Liczba i rodzaj zestyków  | 
   3P, 3Z  | 
|    Znamionowe napięcie zestyków  | 
   250 V AC  | 
|    Znamionowy prąd obciążenia w kategorii  | 
   AC1: 16 A / 250 V AC; DC1: 16 A / 24 V DC  | 
|    Dane cewki  | 
|
|    Napięcie znamionowe  | 
   DC: 24, 110 V  | 
|    Znamionowy pobór mocy  | 
   DC: 1,7 W wersja wzmocniona  | 
|    Pozostałe dane  | 
|
|    Trwałość łączeniowa w kategorii AC1  | 
   > 105 16 A; 250 V AC  | 
|    Trwałość mechaniczna (cykle)  | 
   > 107  | 
|    Temperatura otoczenia - pracy  | 
   -40...+55 oC  | 
Przekaźnik PRUCT z gniazdem GUC11S to urządzenie spełniające wysokie standardy przemysłu kolejowego. Dzięki spełnieniu normy PN-EN 50155:2007, dotyczącego elektronicznego wyposażenia stosowanego w taborze, a także norm PN-EN 60077-1, PN-EN 61810-1 oraz wysokiej odporności na zmienne warunki wilgotności i temperatury, urządzenie może być stosowane w systemach trakcyjnych oraz układach pojazdów szynowych. Przekaźniki PRUCT mogą być stosowane w układach sterowania w kolejnictwie. Przekaźniki interfejsowe kolejowe cechuje wysoka jakość oraz dbałość wykonania, a także spełnianie najnowszych norm związanych z kolejnictwem. PRUCT, to przekaźniki o maksymalnej mocy łączeniowej 4000 VA oraz maksymalnym prądzie załączania 40 A.