Przekaźnik RUCT-M

Dane techniczne

Zgodne z normami: PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1.

Dane styków

Liczba i rodzaj zestyków

1Z, 2Z

Znamionowe napięcie zestyków

250 V AC

Znamionowy prąd obciążenia 

AC1: 16 A / 250 V AC;  DC1: 16 A / 24 V DC   

Maksymalna moc łączeniowa      

AC1: 4 000 VA

Dane cewki

Napięcie znamionowe

DC: 24, 110 V  

Znamionowy pobór mocy

DC: 1,7 W

Pozostałe dane

Trwałość łączeniowa       AC1

>2 x 105  10 A, 220 V AC   >2 x 105 3,8 A, 220 V DC  

>2 x 105 2,5 A, 220 V DC   > 2 x 105 0,4 A, 220 V DC

Trwałość mechaniczna (cykle)

>2 x 107

Temperatura otoczenia - pracy

 -40...+55 oC

Odporność na udary mechaniczne i wibracje (spełnienie normy PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B), wykonanie z materiału o klasie palności V-0 – zgodność z normą PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10). Trakcje kolejowe i pojazdy szynowe wymagają przekaźników interfejsowych, które doskonale funkcjonować będą w trudnych warunkach przemysłu kolejowego.
Przekaźnik RUCT-M, to urządzenie odporne na udary mechaniczne i wibracje (zgodność z normą PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B), wysokie temperatury (PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10), a także spełniające normy PN-EN 50155:2007 (wyposażenie elektroniczne stosowane w taborze), PN-EN 60077-1 oraz PN-EN 61810-1, dzięki czemu sprawdzi się w systemach sterowania i innych układach przemysłu kolejowego.