}

Przekaźniki do pojazdów szynowych i trakcji kolejowych

, Nowości

Przekaźniki do pojazdów szynowych i trakcji kolejowych

NOWE przekaźniki dla kolejnictwa zgodne z najnowszymi normami: 

- PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10) (ochrona przeciwpożarowa w pojazdach szynowych),

PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje),

- PN-EN 50155:2007 (wyposażene elektroniczne  stosowane w taborze),

- PN-EN 50121-3-2 (zastosowania kolejowe -  kompatybilność elektromagnetyczna)

Zastosowania: elektryczne układy sterowania,  systemy sygnalizacji, oświetlenia,  klimatyzacji i ogrzewania,

Cechy szczególne:

  • wykonanie z materiałów o klasie palności V-0,
  • szeroki zakres napięć zasilania cewek od 0,7 Un do 1,25 Un w pełnym zakresie temperatur pracy  zgodnie z PN-EN 50155:2007 oraz PN-EN 60077-1,
  • odporność na pracę w zmiennych warunkach  wilgotności i temperatury zgodnie z PN-EN 50155:2007
  • odporność na zwiększony poziom wibracji losowych  o przyśpieszeniu skutecznym do 5,72 m/s²  w czasie próby przez 5 godzin w trzech osiach (x, y, z)  w zakresie częstotliwości od 5 Hz do 150 Hz  zgodnie z PN-EN 61373:2011, kategoria 1, klasa B,
  • odporność na oddziaływanie pojedynczych  udarów mechanicznych w trzech osiach (x, y, z)  o wartości szczytowej przyśpieszenia do 50 m/s²  w kierunku wzdłużnym zgodnie z PN-EN 61373:2011, kategoria 1, klasa B
  • odporność na wibracje losowe o częstotliwości  od 5 Hz do 150 Hz w trzech osiach (x, y, z)   i przyśpieszeniu skutecznym do 1,01 m/s²  zgodnie z PN-EN 61373:2011, kategoria 1, klasa B.

Przekaźniki interfejsowe - kolejowe: